A hatékony panaszkezelés művészete: Útmutató vezetőknek 

A panaszok kezelése nem csak üzleti szempontból fontos, de Magyarországon törvényi kötelezettség is. 

Vezetőként az Ön feladata, hogy a jogszabályi megfelelés mellett olyan panaszkezelési kultúrát alakítson ki, amely ezeket a kihívásokat kezeli. A visszaélés-bejelentő rendszerhez érkező panaszok kivizsgálásáról és törvényi megfelelésről, határidőkről az Officeprotector gondoskodik. E mellett azonban érkeztek olyan megkeresések, ahol nem a Panasztörvény keretein belül szeretett volna az ügyfél vagy a munkavállaló panaszt tenni, csupán panasza volt a cégvezetés felé közvetlenül- és ehhez kértek iránymutatást. Ennek összefoglalását tartalmazza az Officeprotector havi hírlevele. Egy mankó a helyi panaszok kezeléséhez.

Szóljon hozzá!

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük